BBS Walsrode i Niedersachsen i Tyskland

BBS Walsrode, Niedersachsen, Tyskland, SSR, BAT, EL

Skole bygget i mur med norsk og tysk flagg på flaggstang utenfor. - Klikk for stort bildeBBS Walsrode i Niedersachsen i Tyskland er en av våre samarbeidsskoler. Hanne Martinsen

Salg, service og reiseliv, elektro og bygg- og anleggsteknikk har ulike samarbeid med BBS Walsrode i Niedersachsen i Tyskland.

Vi har i noen år nå tatt imot elever på hospitering og lærere fra Walsrode på jobbskygging.

Våren 2023 dro noen lærere på jobbskygging til Walsrode, og vi undertegnet en intensjonsavtale om videre samarbeid.

Salg, service og reiseliv er i gang med å planlegge digitale prosjekter, men også videre samarbeid.

Sju mennesker sitter rundt et bord og spiser. - Klikk for stort bildeNina Haugerud, Karine Holemark, Muharrem Emeci og Hanne Martinsen (alle til venstre) på besøk i Walsrode, Niedersachsen. BBS Walsrode