BBS2 i Gifhorn i Tyskland

BBS2, Gifhorn, Niedersachsen, Tyskland – BAT, EL, TIF​

Sju mennesker rundt et bord. De spiser og gjør avtaler. - Klikk for stort bildeNils Anders Tangen, Ole Kristian Wold og Pelle André Thormodsen besøkte våren 2023 BBS2 i Gifhorn. Da ble prosjektet som starter høsten 2023 planlagt. BBS2 Gifhorn

Buskerud videregående skole har samarbeidet med Berufsbildende Schulen 2 Landkreises Gifhorn (BBS2 Gifhorn) i 25 år nå. Vi har gjennomført flere prosjekter knyttet til TIF, BAT og EL.

Vi kjenner hverandre meget godt etter mer enn 20 år med samarbeid. BBS2 Gifhorn formidler de praksisplassene vi etterspør på en utmerket måte. Buskerud videregående skole kan stole 100 prosent på BBS2 Gifhorn, og vi er stolte av å ha skolen som samarbeidspartner.

Høsten 2023 reiser BAT og TIF ned for å gjennomføre prosjektet Produksjonssveiseren.