Skolens utviklingsplan

Utviklingsplanen vår gir en oversikt over våre viktigste mål og satsinger. Planen har tre hovedmål:

Mestring og faglig utvikling

Mestring og faglig utvikling betyr at alle skal oppleve mestring og faglig utfordring hver dag, individuelt og i samspill med andre.

Sammenhengende opplæring

Sammenhengende opplæring betyr at opplæringstilbudet skal være sammenhengende og fleksibelt, og forberede for videre utdanning, yrke og aktiv deltakelse i arbeids- og samfunnsliv.

Mangfoldig læringsfellesskap

Mangfoldig læringsfellesskap betyr at læringsfellesskapet skal være preget av mangfold, trygge relasjoner og inkludering av alle.

Utviklingsplanen kopler sammen ulike  satsinger og forventninger til skolen.  Det gjelder særlig:

• FNs bærekraftsmål som ligger til grunn for all samfunnsutvikling i Viken fylkeskommune.
  • Rammeverk for læring og ledelse som skal prege skoler i Viken
  • Strategi for helsefremmende skoler