Restaurant- og matfag

Lene Christina Aasen

Vi tilbyr catering, tar på oss oppdrag utenfor skolen og tilbyr mye spennende på skolens julemarked

Catering

• Elevene tar på seg cateringoppdrag blant annet koldtbord, tapasbord, spekematanretning og julemat.
  • Minimumsbestilling 10 personer.
  • Ved ønske om bestilling vær ute i god tid.

Henvendelse for pris og bestilling

«Ut av huset-oppdrag»

• Vi kan også tilby «Ut av huset-oppdrag» med mat og servering. (Vi kan tilby samme utvalg av mat som på catering.)

Restaurant- og matfag har blant annet hatt oppdrag for Ringerike kommune, Maria-losjen, Sparebank1 Ringerike og Hadeland og andre foreninger/bedrifter. Dette er spennende og realistiske oppdrag som det er mye læring i for oss elever på Restaurant- og matfag og Kokk og servitør.

Henvendelse for pris og bestilling

Julemarked

Restaurant- og matfag deltar på skolens julemarked med blant annet julebakst og andre julerelaterte produkter.

Artikkelliste