Invitasjon til avslutning for Vg3-elever
St. Hallvard videregående skole har gleden av å invitere avgangselever og foresatte til avslutning torsdag 19. juni 2025, kl. 19.00 i aulaen på skolen
Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.
Illustrasjonsbilde fra tidligere avslutningElevene må møte klokken 18.00 for fotografering, møt presis, pent antrekk.
Vi ønsker hjertelig velkommen og ser frem til en hyggelig og verdig markering av tre års videregående skolegang.
Vi inviterer også foresatte til denne kvelden, men de skal ikke komme før kl. 19.00.
Pga. plassmangel i aulaen, kan dere kun invitere med deres to nærmeste.
Det vil bli underholdning og taler ved skolens egne krefter.
Velkommen!
Med vennlig hilsen
Kaia Erlandsen
Rektor
Invitasjon (PDF, 151 kB)
Program (PDF, 166 kB)
Publisert av Siri Austad
Publisert 22.05.2025 11.05
Sist endret 20.06.2025 14.38